موسسه آموزشی قم

قم شهری زیبا

موسسه آموزشی قم

قم شهری زیبا

۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

معرفی مختصر و تاریخچه همراه اول

دوشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۲۴ ب.ظ

شارژ همراه اول

معرفی مختصر و تاریخچه همراه اول

تلفن همراه از جمله فناوری های جدیدی است که زندگی انسانها را تحت تاثیر خود قرار داده است. از این رو درسال 1373 اولین فاز استفاده از تلفن همراه در ایران با واگذاری 9400 شماره آغاز شد.

در 19 مرداد همین سال با واگذاری 4 سیم کارت به نهاد ریاست جمهوری این شبکه در مجموعه مخابرات کشور به طور رسمی آغاز به کار کرد. تا پایان سال 82 این شبکه موفق به واگزاری بیش از سه میلیون سیم کارت شد.

درجلسه در هیئت وزیران سال 1383، مرکز سنجش از راه دور ایران به ارتباطات سیار ایران با سرمایه 200 میلیارد تومان تغییر نام و فعالیت خود را ادامه داد. در سال 1386 با جدی شدن خصوصی سازی مخابرات، این شرکت دارای رنگ، نشان، شعار و نام تجاری شد و شرکت ارتباطات سیار ایران به شرکت همراه اول تغییر نام داد.

همراه اول در طی این چند سال توانسته به 57 میلیون مشترک در 1173 شهر و تحت پوشش قرار دادن 70 هزار کیلومتر از جاده های کشور برسد.

 

نحوه تهیه ی شارژ همراه اول

امروزه اینترنت بخش جدایی ناپذیر زندگی مردم شده است و اغلباً مایل هستند که بیشتر کارهای خود را به صورت اینترنتی انجام دهند از جمله خرید های خود. بر این اساس سایت ایتور با ارائه ی خدمات آنلاین با فروش شارژ همراه اول و سایر اپراتورها فعالیت خود را آغاز کرد.

خرید شارژ همراه اول از طریق وبسایت ایتور بسیار آسان می باشد و شما میتوانید تنها با چند کلیک شارژ مورد نیاز خود را تهیه کنید . در تصاویر زیر نحوه ی خرید شارژ به طور کلی آموزش داده شده است:

1. ورود به وبسایت ایتور و مراجعه به بخش شارژ و انتخاب اپراتور همراه اول و تکمیل مشخصات در مرحله دوم و در مرحله سوم انتخاب درگاه پرداختی و کلیک بر روی دکمه پرداخت.

شارژ همراه اول

2. منتقل شدن به درگاه پرداخت، وارد کردن شماره کارت به همراه رمز دوم و cvv2 و تاریخ انقضای کارت بانک های عضو شتاب.

شارژ همراه اول

پس از وارد کردن مشخصات و تکمیل خرید به وبسایت ایتور منتقل خواهید شد و میتوانید رمز شارژ خریداری شده را مشاهده نمایید. پس خرید از شارژ همراه اول کد شارژ به ایمیل شما و شماره تلفن همراهی که در هنگام خرید وارد کرده اید ارسال خواهد شد.

وبسایت همراه اول نیز امکان خرید شارژ را برای کاربران خود مهیا نموده است، که می توانید از این لینک اقدام به خرید نمایید.