موسسه آموزشی قم

قم شهری زیبا

موسسه آموزشی قم

قم شهری زیبا

توضیحات کامل در مورد اپلیکیشن خرید شارژ ایتور

چهارشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۳۰ ق.ظ

 

2: خرید لایسنس آنتی ویروس

با کمک نرم افزار ایتور شما می توانید برای سیستم کامپیوتر شخصی خود و یا برای موبایلتان آنتی ویروس تهیه کنید. آنتی ویروس هایی که در این بخش از نرم افزار قابل خرید هستند عبارت اند از: آنتی ویروس Eset و آنتی ویروس Bitdefender که هر دوی این آنتی ویروس ها قدرتمنند و سیستم شما را در مقابل نفوذ بدافزار ها امن می نماید.

در این بخش نیز پس از تکمیل فیلد ایمیل و شماره موبایل، می بایست با استفاده از درگاه های بانک خرید خود را تکمیل کنید و پس از تکمیل اطلاعات آنتی ویروس برای شما ارسال خواهد شد.

معایب: یکی از مهم ترین معایب این بخش، مانند بخش قبلی نرم افزار خرید آنتی ویروس ایتور، نیاز به اتصال به اینترنت می باشد همچنین عدم وجود گزینه ای برای پرداخت مبلغ آنتی ویروس به صورت آفلاین می توان اشاره کرد.

 

3: خرید کارت شارژ

از این دست نرم افزار برای خرید شارژ بسیار زیاد می باشد و با یک جستجوی ساده در وب به لیست بلندی از این نرم افزارهای خرید شارژ روبرو خواهید شد. نرم افزار خرید شارژ رایتل، ایرانسل و همراه اول ایتور نیز این خدمت را به مشتریان خود ارائه می نماید. در این قسمت از نرم افزار شما قادرید تا برای سیم کارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل و تالیا کارت شارژ تهیه نمایید.

برای پرداخت مبلغ شارژ نیز می توانید به صورت آنلاین و یا آفلاین اقدام کنید که هر کدام از این روش ها مزایا و معایب خود را دارند.

توجه داشته باشید که فیلد شماره موبایل را به درستی وارد نمایید زیرا پس از این که پروسه خرید به پایان رسید علاوه بر این که رمز شارژ به شما نشان می دهد آن را نیز به شماره وارد شده اس ام اس می کند.

 

4: خرید شارژ مستقیم

راحترین روش برای خرید شارژ، شارژ مستقیم می باشد که به کمک آن شما می توانید سیم کارت و یا دیگران را به صورت مستقیم شارژ نمایید. در این بخش از نرم افزار مبلغ شارژ توسط خود کاربر تعیین می شود و پس از پرداخت سیم کارت به صورت اتوماتیک شارژ خواهد شد.

لازم به ذکر است که در وارد کردن شماره موبایلی که قصد خرید شارژ برای آن را دارید نهایت دقت را داشته باشید به دلیل اینکه پس از ارسال شارژ، به هیچ وجه قابل استرداد نخواهد بود. در این بخش از نرم افزار خرید شارژ مستقیم ایرانسل، همراه اول و رایتل شما می توانید مبلغ را با استفاده از اینترنت و یا کمک کدهای دستوری یا همان USSD پرداخت نمایید.

 

5: خرید بسته اینترنت

یکی از دغدغه های هر کاربری دسترسی به لیست بسته های اینترنتی که اپراتورها ارائه می نمایند می باشد همچنین جزئیات بسته ها به همراه مبلغ آنها در دسترس نمی باشد.

علاوه بر این خرید و فعالسازی آنها مشکل می باشد ولی در نرم افزار خرید بسته اینترنت شما به لیستی از بسته هایی که اپراتورها ارائه می نمایند به همراه خرید و فعالسازی آنها دسترسی خواهید داشت که می توانید مبلغ هر بسته به همراه سایر جزئیات آن را در این نرم افزار مشاهده کنید.

 

6: پرداخت قبض

در گذشته پرداخت قبض، مستلزم خروج از منزل و منتظر ماندن در صف بانک ها بود ولی امروزه با در دست داشتن یک گوشی هوشمند و نصب نرم افزار پرداخت قبض ایتور به راحتی می توانید تمام قبوض خدماتی را پرداخت نمایید.

همچنین می توانید با کمک اسکنر بارکد این نرم افزار قبوض خود را به راحتی هرچه تمام تر پرداخت نمایید.

در این بخش از نرم افزار شما می توانید از مبلغ قبض میاندوره و پایان دوره سیم کارت دائمی همراه اول خود با خبر شوید.

یکی دیگر از بخش های این نرم افزار بخش پرداخت قبض جریمه می باشد که می توانید خلافی خودروی خود را با کمک نرم افزار پرداخت قبض جریمه ایتور پرداخت نمایید.

بخش پرداخت قبض جریمه - برنامه پرداخت قبض جریمه

  • صدیقه سلطان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی