موسسه آموزشی قم

قم شهری زیبا

موسسه آموزشی قم

قم شهری زیبا

۱ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

پرداخت قبض جریمه

جمعه, ۲۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۵۹ ب.ظ

هیچ وقت فراموش نکن غرور داشته باش ولی مغرور نباش. چه تلخ محاکمه می شوند پاییز و زمستان که برای جان دادن به درخت جان می دهند و چه ناعادلانه کمی آنطرفتر همه چیز به اسم بهار تمام میشود هر چی زنگ میزنم به گوشیت یه صدایی میگه: مشترکی که به یادشی تو رو فراموش کرده، راست میگه؟ ١٠ سانت مونده بود تا پازل ١٠٠٠ تیکه ام کامل بشه . بعد داداش کوچیکم اومد همشو خراب کرد و دوتا تیکشم خورد به مامانم که میگم ، میگه بچم چیزیش نشد؟؟؟!!! تو نمیفهمی نباید وسایلتو جلو دست این بچه بذارى؟ اگه چیزیش میشد چی!!!!!!!! فک و فامیله داریم؟؟؟؟؟!!!!!

پرداخت قبض جریمه

می دونی سریعترین راه به چنگ اوردن قلب یک مرد چیه ؟ پاره کردن سینه اش با یک کارد اشپزخانه ! قبض جریمه ما که با پسر شجاع و میتیکامان بزرگ شدیم حالو روزمون اینه وای به حال بچه هایی با عمو پورنگ و خاله شادونه بزرگ میشن !

قبض جریمه

امروز سالگرد عروسی مامان و بابامه به بابام میگم اگه زمان دوباره به عقب برگرده دوباره با مامان ازدواج میکنی؟ بابام میگه : اره ولی تو رو به دنیا نمی آوردم !!! پرداخت قبض جریمه بیخودی پرسه زدیم صبحمان شب بشود بیخودی حرص زدیم سهممان کم نشود ما خدا را با خود سر دعوا بردیم و قسمها خوردیم ما بهم بد کردیم ما به هم بد گفتیم ما حقیقتها را زیر پا له کردیم وچقدر حظ بردیم که زرنگی کردیم روی هر حادثه ای حرفی از پول زدیم از شما میپرسم ما که را گول زدیم؟ ( دکتر شریعتی )

پرداخت اینترنتی قبض جریمه

همه رویاهای ما میتواند محقق شوند اگر: ما شجاعت دنبال کردن آن ها را داشته باشیم استعلام و پرداخت قبض جریمه بامش که نه... اما برفش از همه بیشتر است:مرد کارتن خواب کنار خیابان... اگه عشقت کورم کنه مهم نیست، حس بودنت قشنگتر از دیدن دنیاست قلب من با قلب توخورده گره ، نکنه ناز کنی باز کنی این دوگره غضنفر و حیف نون با هم تو موزه یه مومیایی میبینن: حیف نون : از باندپیچی های این مومیایی میشه فهمید که در اثر تصادف با یه کامیون کشته شده ! غضنفر: آره نشون به اون نشون که شماره پلاکشم (1760 ق.م) بوده !!!

منبع: پرداخت قبض جریمه