موسسه آموزشی قم

قم شهری زیبا

موسسه آموزشی قم

قم شهری زیبا

۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

آیا می دانید شارژ فوق العاده همراه اول چیست؟

پنجشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۲۲ ب.ظ

شارژ فوق العاده همراه اول

آیا می دانید شارژ فوق العاده همراه اول چیست؟

شارژ فوق العاده همانند شارژ شگفت انگیز ایرانسل می باشد و شما همانند ایرانسل در هنگام وارد کردن کد شارژ می بایست رمز را به صورتی که در ادامه به آن می پردازیم وارد نمایید.

شارژ فوق العاده سرویس جدیدی از همراه اول می باشد که با استفاده از آن در هنگام وارد کردن کد شارژ همراه اول می توانید از شارژ بیشتر برای مصارف داخل شبکه بهره ببرید.

همراه اول نیز مانند ایرانسل اقدام به ارائه سرویسی مشابه با شارژ شگفت انگیز با نام شارژ فوق العاده کرده است و می بایست شارژ را به صورت کد خریداری کرده و اینبار با پیش شماره 142 وارد نمایید.

همراه اول از این پس به منظور افزایش رضایتمندی مشترکین، اقدام به ارائه شارژ هدیه با نام شارژ فوق العاده کرد. این طرح که تنها برای مشترکین اعتباری همراه اول در دسترس می باشد از دی ماه سال گذشته برای مشترکین فعال شد.

در صورتی که مشترکی شارژ همراه اول خود را با شماره 142 وارد نماید بنا به مقدار شارژی که خریداری کرده است به او شارژ هدیه تعلق خواهد گرفت در ادامه میتوانید جدول مربوط به هدیه ی کارت شارژها را مشاهده نمایید.

 

شارژ هدیه فوق العاده

شارژ هدیه ای که پس از هر بار وارد کردن کد شارژ دریافت می کنید بسته به مقدار شارژ خریداری شده متفاوت است، برای دریافت شارژ فوق العاده همراه اول شما باید کد شارژ را به شکل زیر وارد می کنید: #شارژ همراه اول*142* .

مقدار شارژ هدیه ای که دریافت خواهید کرد طبق جدول زیر می باشد:

شارژ فوق العاده همراه اول 

همانطور که مشاهده کردید طبق جدول بالا اگر مبلغ شارژ همراه اول خریداری شده بین هزار تا پنج هزار تومان باشد مهلت استفاده از شارژ فوق العاده ی آن 24 ساعت می باشد و اگر از پنج هزار تومان بیشتر باشد، شارژ فوق العاده همراه اول شما داراری سه روز اعتبار و مهلت می باشد.

 

ویژگی های شارژ فوق العاده

در این طرح از شارژ هدیه همراه اول می توانید برای مصرف های داخل شبکه همراه اول استفاده کنید به عنوان مثال برای مکالمه با سایر سیم کارت های همراه اول و یا تماس با تلفن ثابت بهره مند شوید در صورتی که قبل از تمام شدن شارژ هدیه خود اقدام به خرید شارژ مجدد همراه اول کنید شارژ هدیه جدید با شارژ هدیه ی قبلی جمع میشود ولی به مهلت زمانی استفاده از آنها اضافه نخواهد شد.

برای خرید شارژ می توانید به روش هایی که پیش تر به آن اشاره شد اقدام نمایید.

برای مثال با خرید شارژ پنج هزار تومانی و ده هزار تومانی همراه اول و ثبت شارژ با استفاده از کد *142* سیم کارت شما به مبلغ چهار هزار تومان شارژ اضافه خواهد شد و مهلت زمانی استفاده از آن 3 روز می گردد.

توجه داشته باشید که در صورت تماس با سایر اپراتورها و همچنین تماس خارجی از شارژ اصلی شما کسر می شود و شارژ هدیه شما فقط برای تماس های داخل شبکه می توان استفاده کنید.

درصورت پایان یافتن اعتبار زمانی شارژ فوق العاده، مهلت شارژ اصلی پایان نمی یابد.

همانطور که در بالا نیز مشاهده نمودید این شارژ تنها قابلیت استفاده در مصارف داخل شبکه را دارد.

در صورتی که شما یک شارژ 1000 تومانی خریداری نمایید و آن را با استفاده از طرح شارژ فوق العاده مصرف نمایید از 200 تومان شارژ بیشتر برای مصارف داخلی بهره مند خواهید شد.

و یا اگر یک شارژ 2000 تومانی را به هر طریق فقط به صورت پین خریداری کنید و آن را با پیش شماره 142 وارد نمایید از چهار صد تومان شارژ بیشتر بهره می شوید.

سیم کارت های 10 هزار تومانی همراه اول

سه شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۳۵ ب.ظ

طرح از این جیب به اون جیب همراه اول

از این پس مشترکین همراه اول می توانند با خرید یک سیم کارت 10 هزار تومانی همراه اول علاوه بر پا5 هزار تومان شارژ آغازین، با خرید شارژ همراه اول از 5 هزار تومان شارژ هدیه برخوردار شوند. همچنین شما با خرید یک سیم کارت 5 هزار تومانی همراه اول علاوه بر پانصد تومان شارژ آغازین، با خرید شارژ همراه اول از 5 هزار تومان شارژ هدیه برخوردار شوید.

طرح جدید همراه اول از این جیب به آن جیب نام دارد و ویژه مشترکینی است که به تازگی سیم کارت همراه اول خریداری نموده اند از مهمترین ویژگی این سیم کارت ها می توان به آن اشاره کرد که ظرف مدت 3 ماه پس از خرید سیم کارت، اگر برای سیم کارت خود اقدام به خرید شارژ نمایید 5 هزار تومان شارژ هدیه دریافت خواهید کرد. 

با طرح بسته از این جیب به اون جیب همراه اول به استقبال مشترکین جدید میرود.

 

ویژگی های از این جیب به اون جیب

توجه داشته باشید که انتقال شارژ همراه اول از یک مشترک به مشترک دیگر منجر به دریافت شارژ هدیه همراه اول نخواهد شد و برای دریافت شارژ خود مشترک باید اقدام نماید.

در این طرح هر مشترک بعد از اولین خرید شارژ همراه اول به هر طریقی خواه تهیه ی پین کد یا خرید شارژ مستقیم و یا خرید اینترنتی شارژ از طریق وبسایت ایتور به نشانی etore.ir/buy شارژ به جز جیرینگ پنج هزار تومان شارژ همراه اول داخل شبکه دریافت خواهد کرد.

کسانی که مشمول این طرح می باشند برای دریافت شارژ خود باید حداکثر پس از سه ماه از تاریخ ثبت نام اقدام به خرید شارژ همراه اول نمایید بدیهی است که پس از سپری شدن این مدت و عدم خرید شارژ توسط مشترک هدیه به او تعلق نخواهد گرفت.

شارژ از این جیب به اون جیب قابل اینتقال نمی باشد.

مشترکین فقط تا انتهای پاییز مهلت به فعالسازی این طرح داشتند که این طرح فعلاً تمدید شده است.

شارژی که از این طرح دریافت خواهید کرد برای هر عملیات داخل شبکه از قبیل ارسال پیامک، مکالمه، استفاده از اینترنت میتواند از این شارژ استفاده نماید و همچنین میتوانند بسته های مختلف را فعالسازی نماید.

 

طرح از این جیب به اون جیب همراه اول

سیم کارت های 10 هزار تومانی همراه اول

این نوع سیم کارت ها 10 هزار تومان می باشد و دارای پنج هزار تومان شارژ همراه اول اولیه و پنج هزار تومان شارژ هدیه می باشد که بعد از اولین شارژ مشترک می تواند از آن استفاده کند.
نحوه ی فعال سازی شارژ هدیه این نوع سیم کارت ها به شکل سیم کارت های 5000 تومانی همراه اول میباشد.

 

سیم کارت های 5 هزار تومانی همراه اول

قیمت این سیم کارت ها پنج هزار تومان می باشد و دارای پانصد تومان شارژ همراه اول اولیه و پنج هزار تومان شارژ هدیه می باشد که بعد از اولین شارژ مشترک می تواند از آن استفاده کند.

برای دریافت شارژ هدیه می بایست که مشترک ظرف حداکثر سه ماه پس از ثبت نام باید اقدام به خرید یک شارژ همراه اول نماید و شارژ را در سیم کارت خود وارد نماید تا اعتبار هدیه برای او فعال شود از این شارژ در تمامی فعالیت های داخل شبکه می توان بهره برد.

 

مشترکین همراه اول و سایر اپراتور برای آگاهی از سایر طرح های اپراتور ها و سرویس های آنها می توانند به پایگاه اینترنتی ایتور به نشانی etore.ir مراجعه نمایند.

همچنین برای خرید شارژ همراه اول، ایرانسل و رایتل به صورت پین و مستقیم و همچنین پرداخت قبوض و خرید شارژ وایمکس می توانید به وبسایت اشاره شده در بالا مراجعه نمایید.

طرحی که در بالا درباره آن بحث کردیم تنها مخصوص مشترکانی می باشد که به تازگی سیم کارت همراه اول را خریداری نموده و هنوز برای آن شارژی خریداری نکرده اند.

تو چه گفتی سهراب؟

سه شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۲۲ ب.ظ

اس ام اس

تو چه گفتی سهراب؟

قایقی خواهم ساخت ...

با کدوم عمر دراز؟

نوح اگر کشتی ساخت، عمر خود را گذراند

با تبر روز و شبش، بر درختان افتاد

سالیان طول کشید، عاقبت اما ساخت

پس بگو ای سهراب ... شعر نو خواهم ساخت

بیخیال قایق ....

یا که میگفتی ....

تا شقایق هست زندگی باید کرد؟

این سخن یعنی چه؟

با شقایق باشی.... زندگی خواهی کرد

ورنه این شعرو سخن

یک خیال پوچ است

پس اگر میگفتی ...

تا شقایق هست، حسرتی باید خورد

جمله زیباتر میشد

تو ببخشم سهراب ...

که اگر در شعرت، نکته ای آوردم، انتقادی کردم

بخدا دلگیرم، از تمام دنیا، از خیال و رویا

بخدا دلگیرم، بخدا من سیرم، نوجوانی پیرم

زندگی رویا نیست

زندگی پردرد است

زندگی نامرد است، زندگی نامرد است!