موسسه آموزشی قم

قم شهری زیبا

موسسه آموزشی قم

قم شهری زیبا

معرفی برنامه خرید شارژ و پرداخت قبض

يكشنبه, ۵ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۳۲ ب.ظ

نسخه فورویو یا همان ماست بستنی در اواسط سال 2010 توسط گوگل ارائه شد در این پست به معرفی این نسخه خواهیم پرداخت.

نسخه 2.2 یا «ماست بستنی»: اندروید 2.2 معروف به ماست بستنی یا همان Froyo در اواسط سال 2010 میلادی عرضه شد. از این پس بود که مزایای پروژه Nexus خود را نشان می‌داد و Nexus One نخستین گوشی بود که به این سیستم عامل به روزرسانی شد، با نرم افزار خرید شارژ که ویژه ی گوشی های اندرویدی توسعه داده شده است، به صورت آنلاین و با صرف کمترین زمان برای سیم کارت خود شارژ تهیه نمایید و قبض پرداخت کنید.

یکی از روش های آسان خرید شارژ، استفاده از اپلیکیشن خرید شارژ می باشد که گوگل در نسخه ماست بستنی قابلیت‌های بیشتری را به نمایش گذاشت. از همان ابتدا که کاربر گوشی را روشن می‌کند، صفحه‌ی خانگی با طراحی جدید چشم‌نواز است و سه پنل سنتی اندروید (که به اندروید 1.1 باز می‌شود) با پنج پنل تعویض شده است سایر امکاناتی که شما با نصب این نرم افزار بهره مند خواهید شد در زیر می توانید مشاهده نمایید.

ویژگی خرید شارژ: با استفاده از این نرم افزار شما قادرید که برای تمامی سیم کارت ها کارت شارژ خریداری نمایید و در پایین صفحه نیز میانبرهایی به منوی کلیه برنامه‌ها، و برنامه مرورگر وجود داشت. از این گذشته نقطه‌هایی که در گوشه‌های پایینی صفحه نمایش قرار داشت، به کاربر نشان می‌داد که در کدامیک از این پنل‌ها قرار دارد. جالب اینکه پوسته‌های سفارشی شرکت‌ها چون HTC Sense نیز حاوی همین موارد بودند و همچنین می توانید سیم کارت خود را به صورت مستقیم شارژ نمایید.

ویژگی پرداخت قبض جریمه: با کمک این نرم افزار می توانید تمام قبض های خدماتی خود را پرداخت نمایید، ویژگی بخش گالری اندروید ماست بستنی به طور کامل بازطراحی شده بود و برای نخستین بار قابلیت‌های سه‌بعدی این پلتفرم را به نمایش گذاشته بود. برای نمونه با کج کردن صفحه یا حرکت بین آلبوم‌های گوناگون و عکس‌ها، انیمیشن‌های با کیفیتی نمایش داده می‌شد همچنین می توانید برای وارد کردن مشخصات قبض از بخش اسکن بارکد نرم افزار خرید شارژ استفاده نمایید.

ویژگی خرید بسته های اینترنت: این بخش از نرم افزار خرید شارژ شما را قادر می سازد که بسته های اینترنت ایرانسل، رایتل و همراه اول را خریداری نمایید که از دیگر ویژگی‌های متمایز این نسخه سیستم‌عامل، می‌توان به پشتیبانی از نقاط دسترسی (Hotspot) و قابلیت پیشرفته‌ی کپی/چسباندن آن اشاره کرد. گوگل همچنین صفحه سنتی قفل PIN را در این نسخه ارائه نمود و بدین ترتیب کاربرانی که شیوه قفل الگویی اندروید (Pattern lock) را دوست نداشتند یا بنا به مقتضیات سیاست‌های کاری شرکت متبوعشان لازم بود تا از شیوه‌ای ایمن‌تر استفاده کنند، می‌توانستند از این شیوه‌ی سنتی بهره ببرند همچنین برای پرداخت مبلغ قبض می توانید به صورت آفلاین اقدام کنید.

ویژگی خرید گیفت کارت و لایسنس آنتی ویروس: یکی دیگر از بخش های نرم افزار خرید شارژ، بخش خرید گیفت کارت و لایسنس آنتی ویروس می باشد که از نظر کلی از نسخه 2.2 به بعد گوگل کوشید تا گوشی‌های مجهز به اندروید را به گونه‌ای آماده سازی نماید که بتوان از آن در محیط‌های شرکتی به عنوان ابزار کار بهره بُرد، تا بدین ترتیب با گوشی‌های بلک‌بری به رقابت بپردازد در این بخش می توانید گیفت کارت گوگل پلی و آیتونز تهیه کنید.

  • صدیقه سلطان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی