موسسه آموزشی قم

قم شهری زیبا

موسسه آموزشی قم

قم شهری زیبا

توضیحات کامل درباره بسته های اینترنت ایرانسل

چهارشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۵، ۰۶:۲۴ ب.ظ

بسته های اینترنت ایرانسل

ایرانسل بسته های متنوعی در اعتبار زمانی و حجم های مختلفی ارائه کرده است. در این پست به معرفی کامل این بسته های اینترنت و نحوه خرید آنها به صورت اینترنتی خواهیم پرداخت.

بسته های اینترنت ایرانسل

بسته های ساعتی ایرانسل

بسته های ساعتی ایرانسل دارای ساعت مصرف متنوع می باشد نکته ای که در این بسته ها باید مدنظر داشته باشید این می باشد که از این بسته ها تنها در ساعات مشخصی می توانید استفاده کنید. به عنوان مثال بسته 2 ساعته و 2 گیگی ایرانسل را از 8 صبح تا 2 بامداد روز بعد باید استفاده کنید و خارج از این زمان تعرفه عمومی اینترنت برای شما اعمال خواهد شد.

یکی از مهمترین ویژگی های بسته های ساعتی ایرانسل نامحدود بودن بعضی از بسته ها انها از لحاظ ترافیک حجمی می باشد در بسته های ساعتی ایرانسل 3 بسته یک ساعته، دو ساعته و سه ساعته وجود دارد که برای خرید بسته اینترنت نامحدود ایرانسل از طریق اینترنت به این آدرس مراجعه نمایید.

بسته های روزانه

در بخش خرید بسته های روزانه اینترنت ایرانسل شما می توانید بسته های 1 و یا 15 روزه تهیه نمایید که این بسته ها در حجم های متنوعی ارائه شده اند. توجه داشته باشید که بسته هایی که دارای بخش شبانه نیز می باشند را باید در ساعت 2 تا 8 صبح استفاده نمایید.

بسته های هفتگی

بسته های هفتگی اینترنت ایرانسل در حجم های مختلف قابل خریداری می باشند و بعضی از این بسته ها ویژه مشترکین دائمی می باشد.

بسته های ماهانه

بسته های ماهانه اینترنت ایرانسل در مدت زمان های 1، 3، 6 و 12 ماهاه ارائه شده است که با تنوع حجمی زیاد باعث شده که کاربران دست بازتری در خرید این گونه بسته ها داشته باشند.

بسته های شگفت انگیز

بسته های شگفت انگیز ایرانسل یکی دیگر از بسته هایی می باشند که کاربران می توانند با خرید کارت شارژ و وارد کردن کد آن با شماره *145* آنها را فعال کنند در حال حاضر بسته های 1000، 2000، 5000، 10000 و 20000 تومانی موجود می باشد و برای خرید هر کدام می بایست کارت شارژ به همان قیمت تهیه نمایید.

حجم های ارائه شده در این بسته از 40 مگابایت تا 6500 مگابایت می باشد.

بسته های ثابت

بسته های ثابت و یا TD-LTE ایرانسل ویژه مشترکینی می باشد که مودم 4G را تهیه کرده اند و با خرید یک سیم کارت ویژه این مودم ها از ایرانسل می توانند از این بسته های استفاده نمایند.

این بسته ها معمولاً مورد استفاده برای اینترنت ثابت خانگی و یا ویژه اداراتی که می خواهند از اینترنت نسل 4 استفاده کنند می باشد.

سایت ایتور ارائه دهنده خدمات آنلاین این امکان را برای کاربران فراهم کرده است که بتوانند به صورت آنلاین بسته های اینترنتی را خریداری نمایند برای بهره مندی از این بخش می بایست به بخش خرید اینترنتی بسته اینترنت ایرانسل مراجعه نمایید.

  • صدیقه سلطان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی