موسسه آموزشی قم

قم شهری زیبا

موسسه آموزشی قم

قم شهری زیبا

خرید آسان شارژ همراه اول

سه شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۴۷ ب.ظ

خرید اینترنتی کارت شارژ همراه اول

خرید آنلاین شارژ همراه اول
گاهی حجم دلتنگیهایم آنقدر زیاد میشودکه. . . .
دنیا با تمام وسعتش برایم تنگ میشود

دلتــــنگـــم

دلتنگ کسی که گردش روزگارش به من که رسید از حرکت ایستاد . . . !
دلتنگ کسی که دلتنگی هایم را ندید
... دلتنگ خودم . . .
خودی که مدتهاست گم کرده ام
#حنا
خرید شارژ همراه اول بر بستر اینترنت
ای فکرهای لعنتیِ احمقانه ام

این وقت شب
به من چه
که او در خیال کیست؟
خرید کارت شارژ همراه اول

خرید آنلاین کارت شارژ همراه اول
..امـروز
دانستـم
چقدر تنـهام
چقدر غریبـم
دانستم
در اوج باور مهـم بودن
چقد بی ارزشـم
دانستم 
چقدر سـادم و کسی ارزش سادگیو مهربانی را نمیداند
واقعـا چگونه باید زیست در این دنیا؟ خوب بود یا بد؟
خدایا
خستم
از
دنـیایت
از آ دم هایت
که همه دنبال دلشکستنن!!
سرویس خرید شارژ همراه اول ایتور
"زن ها" از عادی شدن
از تکراری شدن
از مثل روز اول نبودن، می ترسند!
گاهی زن ها را مثل روز اول دوست بدارید...

مهدیه لطیفی
خرید کارت شارژ همراه اول از سایت ایتور

خرید اینترنتی شارژ همراه اول
شارژ همراه اول هر که را دیدیم از مجنون و عشقش قصه گفت
کاش می گفتند،در این ره،چه بر لیلی گذشت
در عرض یک دقیقه
می توان یک نفر را خُرد کرد..
دریک 🕛ساعت🕐
میشود کسی را دوسـ💑ـت داشت..
در یک روز
میشود عا💑شق شد..
ولی یک عمر طول خواهد کشید
تا کسی را فـ😢ـراموش کرد...
#واقعیت
#فراموشی🐣
خرید آسان شارژ همراه اول

سایت ایتور

همراه اول
باید از سمت خدا معجزه نازل بشود...
تا دلم
باز دلم
باز دلم
دل بشود...
خرید شارژ همراه اول از سایت ایتور

  • صدیقه سلطان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی