موسسه آموزشی قم

قم شهری زیبا

موسسه آموزشی قم

قم شهری زیبا

سایت خرید شارژ رایتل

سه شنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۳۲ ق.ظ

کثیف بودنِ بعضی آدم ها اذیتم نمیکنه ! اما بعضیا خیلی پاکن؛ این که قراره اینا گیره اون کثیفا بیُفتن, اعصابم رو خورد میکنه…!

مهربانی بهترین عطری است که درگل جاری است و تو خوشبوترین شاخه گل دنیایی!

امشب تمام آینه ها را صدا کنید. گاه اجابت است رو به سوی خداکنی ای دوستان آبرودار در نزد حق، درنیمه شب قدرمرا هم دعا کنید فروشگاه اینترنتی شارژ رایتل آمده‌ام ای خوب‌ترین! ای بهترین! ای مهربان‌ترین! تا در میهمانی بندگانت مرا نیز بپذیری و بخشش گناهان را بدرقه ی راهم کنی. الهی العفو ، العفو ، العفو…

خرید شارژ رایتل، شارژ رایتل

شب قدر از خم توحید شرابم دادند تشنه لب بودم آب از می نابم دادند العطش گفتم و نوشیدم از آن باده ناب تا نجات از عطش روز حسابم دادند سایت خرید شارژ رایتل شب قدر شبی که شیاطین در بند اسارتند و آدمیان ایمن از آنها . .

خرید شارژ رایتل، شارژ رایتل

شب قدر شبی است که باید در عاشقی ثابت قدم بود. در طلب کوشید و بیدار ماند و دیدار جُست. باید به یاد روی آن محبوب عزیز، آن یار پنهان رخسار، عاشقانه نالید و دیدار روی او را از خدا طلبید. به امید ظهورش کارت شارژ رایتل از آسمان باران انا انزلنا بر فرق زمین می بارد امشب چشمانم را با آب توبه می شویم و کلام قرآن در دهانم می ریزم تا خواب چشمانم را نیازآرد . . .

خرید شارژ رایتل، شارژ رایتل

در لیالى قدر قرآن به دل کن ، نه فقط قرآن به سر که اولى جوهر ذات تو گردد دومى خارج از گوهر تو است . . . شارژ رایتل از آسمان باران انا انزلنا بر فرق زمین می بارد امشب چشمانم را با آب توبه می شویم و کلام قرآن در دهانم می ریزم تا خواب چشمانم را نیازارد . .

با پسر داییم انقدر شوخیای بیمزه کرده بحثم شده میگم بسه دیگه میمون درختیه زشت بگیر یجا بشین میگه زشت خودتی میگم یعنی با میمون درختیش مشکلی نداری؟ فقط زشتش بهت بر خورد؟زل زده تو چشام بعد سی ثانیه تازه مطلبو گرفته هرهر میخنده میگه خیلی تو نکته سنجی فکو فامیل جونوریه ما داریم

مامانم اس ام اس زده: ما خونه داییت اینا هستیم بعد از شام میایم! همه چی تو یخچال هست فقط بپر سر کوچه سوسیس و نون و تخم مرغ بگیر سوسیس تخم مرغ واسه خودت بپز!

  • صدیقه سلطان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی