موسسه آموزشی قم

قم شهری زیبا

موسسه آموزشی قم

قم شهری زیبا

شارژ های ارزان رایتل

چهارشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۱۱ ب.ظ

مُـــدت هــآسـت تـنـهـآ چـیزی کـه مـرآ یـآد ِ تـو مـی انـدآزد طــعنــه هـآی دیـگرآن اسـت ! شــآید اگـر ایـن " دیـگـرآن " نـبـودنـد ، تـُـو زودتـر از ایـنـها بـرآی مـن ، مـُرده بــودی ...

ماکسیما در افغانستان حدود 6 میلیون تومانه ، افغانی هم نشدیم بتونیم ماکسیما بخریم !

کارت شارژ رایتل

آیا می دانستید لذت سخت کوشی خود را در آینده حس خواهید کرد ، ولی لذت تنبلی رُ همین الان حس میکنید ؟ سایت کارت شارژ رایتل سکوت کردم همه فکر کردند راضی هستم درصورتی که حال فریاد زدن نداشتم

کارت شارژ های رایتل

یا برات مهمه یا برات مهم نیست. اگه برات مهم نیست که هیچی، اگه برات مهمه، به من چه برای من اصلا مهم نیست کارت شارژ فروشی رایتل اصلا مهم نیست که این روزا هیچ کسی واسه هیچ کسی مهم نیست و هر کسی به فکر خودشه

سرویس فروش کارت شارژ رایتل ایتور

اصلا مهم نیست که تو رو اعصاب منی و من بدجوری دارم تحملت میکنم! فروشگاه اینترنتی کارت شارژ رایتل اصلا مهم نیست که تو رُ با یکی دیگه می بینم ... تو خیلی وقتِ از چشمم افتادی

شارژ های ارزان رایتل

بعضیا اصولا در تَوَهُم مهم بودن زندگی می کنن ولی نمی دونن که اصلا مهم نیستن کارت شارژ رایتل بزرگترین ضدحال اینه که کچل مو بکاره اسمش در بیاد حج واجب!!!!!!!!!

کیبورد هم نشدیم ملّت به بهانه تایپ یه دستی به سر و کلمون بکشن...!

یکــــ پیـــاده رو تقریــبا خلـــوتــــ ــ ــ ـــ .. . . . یک مرد ، یـــک زن ... یـــک زوج ... خـوشــبختیشــان پای خودشان ! یک مرد ، یک مرد ... یک شراکت ... ســود و ضررشــان پای خودشان ! یک زن ، یک زن ... یک رفاقــت ... معرفــت و اعتمادشــان پای خودشان ! یک پسر ، یک دختر ... یک رابــطه ... پاکــی و نـاپـاکـیش پای خودشــان ! . . . و انـتـهـــای پیــاده رو ... یک مــن ، یک تـنهایــی ! ... یک رنــج ... آخـر و عـاقـبتـــش پـای تــ ــ ــو !

  • صدیقه سلطان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی