موسسه آموزشی قم

قم شهری زیبا

موسسه آموزشی قم

قم شهری زیبا

خرید اینترنتی شارژ رایتل

دوشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۳۵ ب.ظ

باور کن روزهاست که دنبال بهترین جمله بودم تا برای امروز کنار بگذارم و با تمام وجود بهت این جملات را نثار کنم اما این لحظه همه جملات فرار کردند,همین طور بی وزن و بی هوا آمدم بگویم اولین روز تابستون سالروز شکفتندمبارک عشق من....

خرید شارژ رایتل

جاودان باد سایه ی دوستانی که انگشت شمارند... شادی را علتند، نه شریک... غم را شریکند، نه دلیل... خرید اینترنتی شارژ رایتل هربار که کودکانه دست کسی را می گرفتم ، گم میشدم حالا آنقدر که در من هراس گرفتن دستی است ، اضطراب گم شدن نیست !

شارژ رایتل

نفس!نفسم نفستوخیلی میخواد.اگه نفست نفسمونخواد.نفسم واسه نفست بند میاد.پس نفستوبانفسم یکی کن.که نفسم واسه نفست.نفس نفس میزنه .نفس. کارت شارژ رایتل را اینترنتی خرید کنید جه قدر خوبه که پا میذارم روی احساس دلتنگیمو خودم رو سرگرم شعرهام میکنم.چه قدر بده که نمیتونم همینطور خوب ادامه بدم

سایت خرید شارژ رایتل

خسته و کوفته از سر آخرین جلسه امتحان اومدم. میگم تموم شد.مامانم میگه:غلط کردی اول ظرفا بعد دستشویی حموم بعد جارو بعد شامپو فرش میکشی امتحان اصلی ایناست فک فامیله داریم خرید کارت شارژ رایتل چرا نفس کشیدن برام سخت شده؟ چرا قلبم آروم نداره؟ چرا شب ها چشمام بسته نمیشه؟ چرا همش دارم توی تب میسوزم؟ چرا خنده هام مثل سابق نیست؟ چرا توی خوشحالی هام هم میخوام گریه کنم؟ جواب این چراها رو باید بدونی، یه کلمه ست. اما امیدوارم وقتی میخوای بهم جواب بدی، اون کلمه رو مال خودت کنی...

فروشگاه کارت شارژ رایتل

مامانم داره بادمجون سرخ میکنه بابام میگه نوید بیا سیب بخور. من میگم نه؛من الآن یه چیز خوشمزه تر میخورم.درحالی که دارم میرم سمت فریزر بستنی بخورم. مامانم میگه غلط کردی کوفتم بهت نمیدم فک فامیله ما داریم خرید شارژ رایتل هیچوقت خودتو واسه کسی شرح نده...چون کسی که دوستت داره نیازی به این کار نداره...و کسی که دوستت نداره اونو باور نخواهد کرد.

راستش را بگو در زندگی قبلی ات یک لیوان شیر نسکافه ی داغ نبودی؟ تلخ شیرین گرم و خواستنی وبه شدت آرام بخش....

  • صدیقه سلطان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی