موسسه آموزشی قم

قم شهری زیبا

موسسه آموزشی قم

قم شهری زیبا

روش پرداخت قبض جریمه

شنبه, ۵ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۴۶ ب.ظ

یه من به تو یه فاصله ، نه نشد ! بى من یه تو یه فاصله ، نه نشد ! بى تو یه من یه فاصله ، بازم نشد ! یه من یه تو بى فاصله ، حالا شد !

خرس ها با یک ظرف عسل خر می شن . اسب با چند حبه قند . طوطی با تخمه . سگ با استخوان . راستی تو هنوز موز دوست داری

در یک رابطه دو نفره وقتی دو نفر هیچ مشکلی با هم ندارند؛ حتما یکی از آنها تمام حرفای دلش را نمی گوید شکسپیر روش پرداخت قبض جریمه یادمان باشد عاشق کور است اما احمق نیست...


جدیدترین روش پرداخت قبض جریمه

دلم واسه اول دبستانم تنگ شده که وقتی تنها یه گوشه ی حیاط مدرسه وایسادی یه نفر میاد و بهت میگه با من دوست میشی؟ پرداخت اینترنتی قبض جریمه به کمک سایت ایتور وفادارترین زن ها نه موطلایی ها هستند، نه مو خرمایی ها و نه مو مشکی ها.... بلکه مو خاکستری ها هستند!» چارلی چاپلین


آموزش های لازم برای پرداخت قبض جریمه

سعی نکن متفاوت باشی..فقط خوب باش..خوب بودن به اندازه کافی متفاوت هست... پرداخت اینترنتی قبض جریمه آنچنان عاشق باش که هیچ چیز را نبینی, نه آنقدر ببین که هرگز عاشق نشوی...


پرداخت قبض جریمه

قلبها دریچه نفوذند و آنکه صادقانه نفوذ کند پایدارترین مهمان است....! امام علی پرداخت قبض جریمه آدمی را امتحان به کردار باید کرد نه به گفتار ،چه بیشتر مردم زشت کردار و نیکو گفتارند. فیثاغورث

یه روز غضنفر میره قهوه خونه ۲ تا چایی میخوره ۵ تا ..۱۰ تا.... ۱۵ تا..... قهوه خونه چیه شاکی میشه میگه : بابا خسته نشدی این همه چایی خوردی؟ غضنفر میگه : راست میگی واللا قربونت یه چایی بیار بخوریم خستگیمون در بره

لحظه ی شیرینی که به تو دل بستم از تو پرسیدم من : تو منی یا من تو ؟! و تو گفتی : هر دو من به تو پیوستم ، گفتم ای کاش پناهم باشی همه وقت و همه جا دست تو در دستم ،تکیه گاهم باشی .. و تو گفتی : هستم ، تا نفس هست کنارت هستم ..

  • صدیقه سلطان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی