موسسه آموزشی قم

قم شهری زیبا

موسسه آموزشی قم

قم شهری زیبا

طرح جدید رایتل که مخصوص دانشجویان

دوشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۴:۰۱ ب.ظ

شارژ رایتل

طرح جدید رایتل که مخصوص دانشجویان

رایتل از ارائه سیمکارت جدیدی با عنوان سیم کارت دانشجو خبر داده است. دانشجویان سراسر کشور می توانند با داشتن کارت دانشجویی خود و پرداخت 20 هزار تومان شارژ رایتل، این گونه سیم کارتها را خریداری نمایند.

شما می توانید از 12 گیگ اینترنت همراه به همراه سی هزار دقیقه مکالمه داخل شبکه و سی هزار پیام داخل شبکه رایتل با همین بیست هزار تومان شارژ رایتل بهره مند شوید.

این طرح به منظور رفاه حال دانشجویان، و همچنین حمایت از این قشر در خریدهای اینترنتی شارژ رایتل ارائه شده است. شما میتوانید برای دریافت سیم کارت دانشجویی به دفاتر مجاز فروش سیم کارت های رایتل در سراسر کشور مراجعه نمایید. به یاد داشته باشید که ارائه کارت دانشجویی الزامی می باشد.

رایتل خبر داد که در طرح جدید رایتل که مخصوص دانشجویان سراسر کشور است میتوانند 12 گیگابایت اینترنت، 30 هزار دقیقه مکالمه درون شبکه و 30 هزار پیامک درون شبکه و شارژ رایتل هدیه بگیرند.

به گزارش ایتور، به نقل از روابط عمومی رایتل، با توجه به شروع سال جدید تحصیلی، رایتل با ارائه این طرح برای دانشجویان، بهره مندی از خدمات ارزان را برای این دسته از مشترکین خود میسر کرده، تا بتوانند از خدمات ارزان بهره ببرند.

این طرح از اول آبان ماه آغاز شده و تا مدت محدودی ادامه دارد. تمامی دانشجویان سراسر کشور میتوانند اقدام به خرید سیم کارت های اعتباری رایتل با ویژگی های خاص نمایند تا در مصرف شارژ رایتل آنها صرفه جویی شود.

برای دریافت این سیم کارت ها نیاز است که کارت دانشجویی ارائه شود و همچنین مبلغ 20 هزار تمان نیز پرداخت شود. در این طرح سیم کارت های اعتباری با هدایای بسته ی سه ماهه به مشترک ارائه میشود.

همانطور که قبلاً اشاره شد، هدایای این بسته شامل 12 گیگابایت اینترنت، سی هزار پیامک داخل شبکه، 30 هزار دقیقه مکالمه درون شبکه همگی به مدت سه ماه خواهد بود که باعث کاهش هزینه ها و مصرف شارژ رایتل مشترک خواهد شد.
برای دریافت این سیم کارت ها ارائه کارت دانشجویی الزامی میباشد.

با استفاده از این گونه سیم کارت های رایتل می توانید تا میزان زیادی در مصرف شارژ رایتل و پرداخت هزینه مکالمه ی خود صرفه جویی نمایید.

منبع: طرح جدید رایتل مخصوص دانشجویان

  • صدیقه سلطان

نظرات  (۱)

نیکو و آبرومند زندگی کن، آنگاه، به وقت سالخوردگی، هنگامی که به گذشته بی اندیشی، دیگر بار از زندگی ات لذت خواهی برد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی